حل مشکل اینترنت در اماکنی که به اینترنت دسترسی ندارید
حل مشکل اینترنت در اماکنی که به اینترنت دسترسی ندارید

حل مشکل اینترنت در اماکنی که به اینترنت دسترسی ندارید !! به فراخور زمان نیازهای انسانی ما به صورت ناخواسته درگیر تکنولوژی شده است و بسیاری از کسب کارها نیاز 100% به ارتباطات دارند . در گذشته اگر شما مالک یک مغازه بودید به طبع مشتری بومی و ثابت خود را به صورت همیشگی ملاقات می کردید اما همواره شاهد آن هستیم که صاحب یک کسب و کار که بسیار دیرتر از شما شروع به فعالیت نموده از شما موفق تر است . استفاده از فضای مجازی ، ایجاد وب سایت و پایگاه های اطلاع رسانی ، تبلیغات اینترنتی و نرم افزارهای محبوبی که کاربران میلیونی دارند در دسترس عموم مردم قرار دارد و اکنون بسیاری از مردم انتخاب های خود را از همین طریق انجام می دهند . اما یک مشکل بزرگ گریبان بسیاری از صاحبان مشاغل و کاربران خانگی را گرفته است و آن عدم دسترسی به اینترنت مناسب برای انجام فعالیتهای خود است .

 

 

به دلیل بستر مخابراتی و ارتباطی نامناسب در بسیاری از مکانها دسترسی به اینترنت و ارتباطات بی سیم مقدور نمی باشد و شما ممکن است راه های بسیاری را انتخاب کرده باشید و در نهایت باز هم رضایت کامل را به دست نیاورده باشید . در طی گذشت این سالها شاهد رشد روز افزون شرکتهایی همچون ایرانسل ، همراه اول و … بوده ایم . این مجموعه ها توانسته اند بستر مخابراتی خود را در اقصی نقاط ایران گسترش دهند به طوریکه ممکن است شما در یک روستای کوچک نیز به اینترنت همراه دسترسی داشته باشید اما نکته ای که وجود دارد این است که باز هم در بسیاری از نقاط شما به اینترنت پر سرعت LTE دسترسی ندارید . برای حل این مشکل راه کارها و تجهیزاتی ساخته شده اند که سهولت و آسودگی را برای شما میسر می سازند .

 

 

حل مشکل اینترنت در اماکنی که به اینترنت دسترسی ندارید

 

 

 

دیگر نگران عدم دسترسی خود به اینترنت نباشید ما به شما کمک می کنیم که این مشکل را به راحتی حل کنید .

 

 

 

در حوزه تجهیزات شبکه سالهاست که نام آشنای میکروتیک را شنیده ایم و بسیاری از نیازهای خود را همواره از طریق تجهیزات میکروتیک بر آورده کرده ایم . در خصوص تجهیزات LTE نیز میکروتیک پیش رو بوده و ضمن شناسایی نیاز بازار به تولید و ساخت محصولاتی نموده است که می توانید با تکیه بر آنها مشکل عدم دسترسی به اینترنت همراه خود را بر طرف سازید .

 

قیمت LHG LTE kit

 

LHG LTE kit

 

 

محصولی جدید که دارای آنتن 17Dbi بوده و توانایی اسکن سیگنالهای بین المللی LTE bands 1, 2, 3, 7, 8, 20, 38 and 40 را توسط سیم کارتی که در داخل آن قرار می دهید را دارد . تصور کنید شما در جایی قرار دارید که دسترسی به اینترنت همراه نداشته و یا بسیار ضعیف به آن دسترسی دارید در آن موقعیت با استفاده از LHG LTE Kit می توانید سیگنالی که در دور دست شما قرار دارد حتی به فاصله چندین کیلومتر را با کیفیت عالی دریافت کرده و در نتیجه از سرویس اینترنت LTE اپراتورهای تلفن همراه استفاده کرده و نیازهای خود را رفع نمائید .

 

 

 

قیمت SXT LTE Kit

 

SXT LTE Kit

 

 

محصولی دیگر از میکروتیک که دارای آنتن 9Dbi با زاویه دید 60 درجه بوده  و توانایی اسکن سیگنالهای بین المللی LTE bands 1, 2, 3, 7, 8, 20, 38 and 40 را دارد . باز هم تصور کنید شما در جایی قرار دارید که دسترسی به اینترنت همراه نداشته و یا بسیار ضعیف به آن دسترسی دارید در آن موقعیت با استفاده از SXT LTE Kit می توانید سیگنالی که در دور دست شما قرار دارد حتی به فاصله چندین کیلومتر را با کیفیت عالی دریافت کرده و در نتیجه از سرویس اینترنت LTE اپراتورهای تلفن همراه استفاده کرده و نیازهای خود را رفع نمائید . تفاوتی که SXT LTE Kit را متمایز می سازد وجود دو اسلات سیم کارت بوده به طوریکه می توان از هر کدام از آنها به عنوان پشتیبان دیگری استفاده نمود . امکان دیگری نیز برای این محصول طراحی شده است که آن قرار دادن دو پورت اترنت می باشد که پورت دوم نیز قابلیت POE Out را داشته و می توانید یک دستگاه دیگر که از استاندارد POE 802.3af/at پشتیبانی می کند را تغذیه نمائید .

 

 

 

 

قیمت wAP LTE kit

 

wAP LTE kit

 

و آخرین محصولی که به معرفی آن می پردازیم wAP LTE kit است که امکاناتی مازاد بر تجهیزات بالا را داشته اما میزان دریافت سیگنال کمتری را دارد . این محصول برای فضایی طراحی شده است که پوشش LTE فراهم بوده و یا سیگنال متوسطی را دریافت می کنید که با قرار دادن آن علاوه بر دریافت LTE به توزیع وایرلس آن توسط wifi داخلی این دستگاه در محدوده خود بپردازید . wAP LTE kit دارای آنتن  آنتن 2 – 4.5 dBi با کانکتور UFL که بدان معناست که می توانید آنتنهای خود را به این محصول وصل کنید تا از دریافت سیگنال دورتری بهره مند گردید . آنتن وایرلس داخلی این دستگاه که از استاندارد 802.11b/g/n بهره می برد  2Dbi با توان خروجی 100 میلی وات می باشد .