قیمت hEX S
معرفی روتر جدید میکروتیک Mikrotik hEX S

 

معرفی روتر جدید میکروتیک Mikrotik hEX S

یکی از محصولات پرکاربرد میکروتیک در سالهای گذشته روترهای سری 750 بود که در سالهای متوالی مورد استفاده گسترده قرار گرفت و رضایت کاربران را نیز در بر داشت . در تغییرات گذشته روتر های Hex ، Hex Lite ، Hex poe  و … با دارا بودن  توان پردازشی مناسب ، حافظه رم مکفی و لایسنس با سطح مورد نیاز و قیمت فوق العاده در صدر فروش روترهای پر مصرف قرار گرفت و هم اکنون محصول جدید دیگری از کمپانی میکروتیک را در پیش رو می بینید که می توان گفت ابر روتر این سری خواهد بود .

 

همواره اگر نیازهای شما را محصولات قبلی این سری برطرف می نموده مطمئن باشید که این روتر چیزی فراتر از انتظار شما خواهد بود . پس اگر قصد تهیه این محصول را دارید شک به خود راه ندهید .

معرفی روتر جدید میکروتیک Mikrotik hEX S

روتر جدید میکروتیک با نام فنی RB760iGS از 5 پورت 10/100/1000 و یک پورت Sfp می برد و در کنار آنها از پردازنده دو هسته ای و قدرت پردازش 880 Mhz و حافظه رم 256MB  که می توان گفت در نوع خود بی نظیر است استفاده شده است . دارا بودن پورت USB و تجهیز Port 5 این دستگاه به PoE Out up to 57V از مزایای آن به شمار می رود . لایسنس با سطح دسترسی 4 و پشتیبانی این دستگاه رمزنگاری سخت افزاری IPsec و پشتیبانی از Dude server package یکی از برجستگیهای جدید این دستگاه به شمار می رود که می توانید ضمن استفاده از Micro Sd برای ذخیره و پشتیبانی از فایلهای شخصی و Dude استفاده نمائید .

 

جهت خرید این محصول اینجا را کلیک کنید و برای دیدن سایت سازنده hex S اینجا کلیک کنید .