آموزش تصویری دستور Export از تنظیمات در میکروتیک
آموزش تصویری دستور Export از تنظیمات در میکروتیک

 

با سلام مجدد به شما همراهان گرامی در این بخش آموزشی که آموزش تصویری دستور Export از تنظیمات در میکروتیک می باشد قصد دارم نحوه خروجی گرفتن از کلیه تنظیمات میکروتیک را به شما عزیزان آموزش دهم . توجه کنید این Export با فایل بک آپ کاملا متفاوت می باشد و شما می توانید بعد از گرفتن این Export در میکروتیک آن را در یک فایل Notepad باز کرده و کلیه تنظیمات را پله به پله مشاهده کنید . ضرورت وجود این فایل برای این است که شما بدانید ادمین شبکه چه کارهایی را انجام داده و آن را در آرشیو خود ذخیره کنید تا در صورت بروز مشکل از آن بهره ببرید . تصور من این است که شما نحوه کار با تجهیزات میکروتیک را فرا گرفته اید و حالا می خواهید پس از انجام تنظیمات خود از آن یک فایل خروجی بگیرید . برای شروع وارد محیط کاربری خود شده و از منوی سمت چپ New terminal را انتخاب نمائید . بعد از انتخاب آن با صفحه زیر مواجه خواهید شد .

 

آموزش تصویری دستور Export از تنظیمات در میکروتیک

 

بعد از این که این صفحه را دیدید از دستور زیر استفاده کنید تا یک فایل خروجی به شما بدهد . نکته ای که وجود دارد این است که می توانید هر نامی را برای آن برگزینید و پسوند و یا فرمت این فایل نیز RSC خواهد بود .

 نامی که در اینجا نوشته شده است به دلخواه است  >    Export file=config

 

export در میکروتیک

 

به همین سادگی کار تمام است و شما می توانید فایلی که ایجاد کرده اید در قسمت files ببینید . برای دسترسی به آن وارد محیط کاربری خود شوید و از منوی سمت چپ گزینه Files را انتخاب کنید . بعد از باز شدن صفحه فایلی را که با نام دلخواه ایجاد کرده اید را مشاهده خواهید کرد . می توانید این فایل را از طریق Notepad نیز باز کنید و کلیه تنظیمات خود را ببینید .

 

آموزش تصویری دستور Export میکروتیک

 

برای دیدن سایت شرکت میکروتیک اینجا کلیک کنید .

برای دیدن همه محصولات میکروتیک اینجا را کلیک کنید .